La ballarina Roser López porta a Granollers un ballet que escenifica un combat de judo

  • La ballarina i coreògrafa, Roser López Espinosa, oferirà aquest divendres la creació 'Hand to hand', un ballet singular en forma de combat de judo, al centre d'Arts en Moviment de Roca Umbert, de Granollers.

VilaWeb
24.11.2016 - 16:43

GRANOLLERS (BARCELONA), 24 (EUROPA PRESS)

La ballarina i coreògrafa, Roser López Espinosa, oferirà aquest divendres la creació ‘Hand to hand’, un ballet singular en forma de combat de judo, al centre d’Arts en Moviment de Roca Umbert, de Granollers.

La creadora ha explicat en un comunicat de l’Ajuntament que vol “jugar amb les semblances entre la dansa contemporània” que fa i les arts marcials, aproximant la seva versió d”El llac dels cignes’.

L’artista local, formada a Amsterdam, va estrenar aquest espectacle el 2015 a Holanda, el mateix any i en el mateix país en el qual va ser candidata al premi del públic a la millor coreografia.

López, també professora de l’Institut del Teatre de Barcelona, fa una pausa en la gira internacional de les dues obres que està interpretant, ‘Lowland’ i ‘Novembre’, per actuar a la seva població natal.

Tant López com el coreògraf Jordi Cortés són assessors del Centre d’Arts en Moviment, el nou equipament de Roca Umbert Fàbrica de les Arts en les disciplines de teatre, dansa i circ.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor