Junts per Catalunya reclama a la Junta Electoral espanyola l’alliberament de Sànchez i Forn

  • Argumenten que tenen dret a participar en els actes de campanya i a defensar la seva candidatura en igualtat de condicions

VilaWeb
08.12.2017 - 13:13
Actualització: 08.12.2017 - 13:17

Junts per Catalunya ha presentat una petició a la Junta Electoral espanyola perquè Jordi Sànchez i Joaquim Forn pugui sortir de la presó i defensar les seves candidatures i el programa electoral de cara a les eleccions del 21-D.  La llista de Carles Puigdemont argumenta que els seus candidats tenen dret a participar en condicions d’igualtat amb la resta de candidats la campanya.

A més, demanen que es respecti el pluralisme polític i social i la igualtat, la proporcionalitat i la neutralitat informativa de la programació dels mitjans de comunicació públics. En aquest sentit, demanen que Sànchez i Forn puguin participar dels debats i entrevistes als mitjans.

En el cas que no puguin ser alliberats, sol·liciten que Sànchez i Forn puguin participar dels actes de la campanya ‘amb els mitjans tecnològics que sigui necessaris’, enregistrant intervencions que puguin ser emeses.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor