19.07.2016 - 14:29
L’il·lustrador català, Joan Cornellà, firma la portada de Schimilco, el nou disc de la banda nord-americana Wilco. El CD sortirà el 9 de setembre, però ja se n’han fet públiques dues cançons, Locator i If I ever was a child. Amb aquesta portada, Wilco pica l’ullet al públic català, que sempre ha donat molt bona acollida a la seva música.
A la portada, feta amb diverses vinyetes, es veu com una nena intenta connectar un toca discos, però el cable és massa curt. El seu pare, per tal que pugui sonar música, utilitza el seu cos com a extensió del cable i el toca discos comença a funcionar.
Les il·lustracions de Cornellà sempre tenen altes dosis d’humor negre, escatologia i violència. L’artista ha aconseguit gran part de la seva fama a través de les xarxes socials. Els seus dibuixos, sempre directes i xocants, generalment es fan virals.
Ací podeu escoltar Locator, una de les noves cançons del grup:
https://www.youtube.com/watch?v=VRqU6lanqjw
