Ja són 21 els morts confirmats a l’hotel enterrat a Itàlia

  • La recuperació de diversos cossos més en les últimes hores d'aquest dimarts eleva a 21 els morts confirmats per l'allau que va sepultar el passat 18 de gener l'hotel Rigopiano, a la regió italiana dels Abruços, a falta de localitzar vuit desapareguts més.

VilaWeb
25.01.2017 - 10:40
Actualització: 25.01.2017 - 10:47

ROMA, 25 (EUROPA PRESS)

La recuperació de diversos cossos més en les últimes hores d’aquest dimarts eleva a 21 els morts confirmats per l’allau que va sepultar el passat 18 de gener l’hotel Rigopiano, a la regió italiana dels Abruços, a falta de localitzar vuit desapareguts més.

Durant la jornada d’aquest dimarts els equips de rescat van aconseguir recuperar els cossos sense vida de sis persones més. Entre els últims morts confirmats figuraria, segons els mitjans locals, un refugiat senegalès que treballava a l’hotel. Algunes de les víctimes encara no han estat identificades però hi ha ja onze homes i deu dones.

Una setmana després de la tragèdia, en què només hi ha hagut onze supervivents –nou d’ells rescatats d’entre la runa i la neu entre aquest divendres i dissabte–, els equips de rescat segueixen treballant sense descans per trobar totes les víctimes.

“Seguim endavant, hem d’acabar la feina”, ha sostingut el director de Protecció Civil, Fabrizio Curcio, que ha reconegut que es tracta d'”una feina complicada”.

En la mateixa línia s’ha expressat el representant de Protecció Civil al centre de coordinació del rescat, Luigi D’Angelo. “No ens detindrem fins que no tinguem la certesa que no hi ha ningú més” sota la runa i la neu, ha assegurat. “Hem de seguir buscant fins al final”, ha afegit.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor