09.03.2017 - 17:55
BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)
La cineasta catalana Isabel Coixet rodarà a Barcelona i voltants una pel·lícula produïda per Gas Natural Fenosa sobre eficiència energètica amb la participació de Carmen Machi, Lluís Homar, Miguel Ángel Muñoz, Úrsula Corberó i Pablo Rivero.
També seran en el film, que es rodarà entre el 27 de març i el 7 d’abril, Cristina Castaño, Adrià Collado, Aitor Luna, Belén Cuesta, Charlotte Vega, Brays Efe i Óscar Casas, ha informat la companyia en un comunicat.
La iniciativa persegueix apropar l’estalvi i l’eficiència energètica al gran públic a través del cinema i fomentar el talent espanyol en la indústria cinematogràfica.
La pel·lícula compta amb quatre parts entrellaçades i conclusives en si mateixes, i és una pel·lícula participativa, ja que el públic podrà personalitzar alguns detalls de la pel·lícula a través de les xarxes socials.
Totes les propostes es podran seguir a través de les xarxes socials de l’empresa, i a més, tots els participants entraran en el sorteig per passar un dia en el rodatge, descobrir què passa darrere de les càmeres i conèixer de ben a prop als artistes de la propera edició de Cinergía.