Isabel Coixet porta a la Berlinale el curt ‘No es tan fría Siberia’

  • La cineasta catalana Isabel Coixet portarà aquest dimarts a la Berlinale el curtmetratge 'No es tan fría Siberia', que gira entorn del fet de compartir històries.

VilaWeb
13.02.2017 - 18:51

BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)

La cineasta catalana Isabel Coixet portarà aquest dimarts a la Berlinale el curtmetratge ‘No es tan fría Siberia’, que gira entorn del fet de compartir històries.

Segons ha informat la productora en un comunicat, aquest curtmetratge es presentarà dins de la secció Berlinale Talents i està produït per Paramount Channel, en col·laboració amb Miss Wasabi Films.

La història narra el viatge d’una directora de cinema que serà jurat del festival de cinema novell que se celebra a aquesta latitud tan llunyana. Uns somnis curiosos i una trobada encara més curiosa donaran motiu a una cerca que pretén donar resposta a qüestions relacionades amb la memòria i la sobreexposició de l’esfera íntima en la societat actual.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor