Incendis.- S’incorporen els primers mitjans aeris a l’extinció de l’incendi d’Artana que afecta ja unes 1.400 hectàrees

  • Els primers mitjans aeris s'han reincorporat a l'alba en tasques de reconeixement de l'incendi declarat en Artana (Castelló), que ha afectat de moment una superfície aproximada de 1.398 hectàrees, segons ha informat el Centre de Coordinació d'Emergències.

VilaWeb
27.07.2016 - 10:07

VALÈNCIA, 27 (EUROPA PRESS)

Els primers mitjans aeris s’han reincorporat a l’alba en tasques de reconeixement de l’incendi declarat en Artana (Castelló), que ha afectat de moment una superfície aproximada de 1.398 hectàrees, segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències.

En les tasques d’extinció este dimarts van intervindre 30 mitjans aeris, que es van retirar durant la nit i tornaran a partir de l’alba d’este dimecres. Alhora, van treballar més de 400 efectius, i en alguns moments de la jornada es va arribar a arribar als 500, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

El dispositiu, coordinat pel Consorci Provincial de Castelló, integra a efectius de Bombers, UME, Bombers Forestals, Unitat Logística, personal de coordinació, Protecció Civil de Diputació, UME, Generalitat, avions Air Tractor, Helicòpters amb Brigada Helitransportada i mitjans d’administracions com l’Ajuntament de Castelló, el Ministeri, i les Comunitats Autònomes d’Aragó, Catalunya i Castella-la Manxa. També la Policia Local, Autonòmica Guàrdia Civil i servicis sanitaris estan col·laborant en totes les tasques necessàries.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor