Un incendi en una escola de Badalona obliga a desallotjar més de 500 persones

  • El foc s’ha originat als vestidors del centre i no ha causat ferits

VilaWeb
02.03.2026 - 16:41
Actualització: 02.03.2026 - 17:16

Un incendi a l’escola Turó d’en Caritg de Badalona (Barcelonès) ha obligat a desallotjar aquest dilluns 504 persones, entre alumnat i treballadors, durant aproximadament una hora. El foc no ha causat ferits.

Segons que han confirmat fonts dels bombers, l’incendi ha començat cap a les 11.00 als vestidors del centre, quan unes fustes han començat a cremar. Les flames no s’han propagat perquè les portes del vestidor eren tancades.

Com a mesura preventiva, se n’ha desallotjat tot l’alumnat, el professorat i el personal laboral. Els bombers hi han enviat cinc dotacions i han donat el foc per apagat a les 11.44. A les 12.33, alumnes i treballadors han pogut tornar a l’escola.

Abans de marxar, els bombers s’han reunit amb el professorat per explicar com s’havia controlat l’incendi i quines decisions calia prendre en situacions semblants.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor