02.02.2017 - 11:45
BARCELONA, 2 (EUROPA PRESS)
ImaginBank, el banc exclusivament per al mòbil que va llançar CaixaBank l’any passat i que s’adreça especialment als joves, compta ja amb més de 90.000 clients operatius i manté el seu objectiu d’aconseguir els 500.000 a final d’aquest 2017.
“Tenim les bases per accelerar el creixement d’ImaginBank. És una iniciativa capdavantera d’innovació”, ha destacat el conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, en roda de premsa aquest dijous en ser preguntat per l’evolució d’aquest banc mòbil.
Sobre l’entrada en el mercat de diversos operadors digitals, ha indicat que es tracta d’un panorama competitiu diferent: “Són entitats especialitzades de les quals n’hem d’aprendre i amb les quals també podem col·laborar, no només competir”.
“Volem seguir innovant i mantenir el focus en el client i per això necessitem seguir invertint en tecnologia i digitalització”, ha afegit Gortázar.
Per la seva banda, el president de CaixaBank, Jordi Gual, ha indicat que l’aparició de competidors és un estímul per al sector, si bé ha afegit que “seria important” que aquests nous actors operin en un entorn semblant a la legislació a la qual estan sotmeses les entitats financeres perquè es preservi la seguretat en les transaccions.
Els serveis d’ImaginBank inclouen compte corrent, targeta, préstecs al consum immediats de fins a 15.000 euros, eines de gestió de les finances personals –per controlar ingressos i despeses–, i pagaments a través del mòbil, així com de persona a persona –simplement indicant-ne el número de mòbil o l’adreça de correu electrònic—.
També permet als clients enviar diners des del mòbil a un caixer de CaixaBank –la xarxa del qual és de 9.600 terminals i poden fer servir de manera gratuïta– per recollir-los sense necessitat de dur una targeta.