ImaginBank (CaixaBank) llança el primer ‘chatbot’ del sector financer a Espanya

  • ImaginBank, el banc exclusivament mòbil de CaixaBank, ha apostat per la intel·ligència artificial amb el llançament del primer 'chatbot' del sector financer a Espanya, que dialoga amb els clients a través de text i veu per ajudar-los a triar les propostes del seu programa d'ofertes i promocions que millor s'ajusten al seu perfil d'interessos i lloc de residència.

VilaWeb
06.02.2017 - 15:34

BARCELONA, 6 (EUROPA PRESS)

ImaginBank, el banc exclusivament mòbil de CaixaBank, ha apostat per la intel·ligència artificial amb el llançament del primer ‘chatbot’ del sector financer a Espanya, que dialoga amb els clients a través de text i veu per ajudar-los a triar les propostes del seu programa d’ofertes i promocions que millor s’ajusten al seu perfil d’interessos i lloc de residència.

Actualment, es calcula que existeixen uns 30.000 ‘chatbots’ en funcionament en diferents sectors a tot el món, encara que en l’àmbit financer “les experiències són puntuals”, ha informat CaixaBank aquest dilluns en un comunicat.

El nou servei està disponible a través de Facebook Messenger, i els clients poden accedir-hi tant des de la mateixa aplicació de Facebook Messenger –cercant imaginBank–, com mitjançant la pàgina de Facebook d’ImaginBank, on han de seleccionar l’opció ‘Enviar missatge’. En clicar a ‘Començar’, el ‘chatbot’ els dóna la benvinguda i els guia per les diferents opcions.

El ‘chatbot’ està especialitzat a proporcionar informació i assistència sobre l’ús d’ofertes i promocions, ja que ImaginBank compta amb un programa de descomptes en oci i compres a tot Espanya, amb avantatges exclusius en restaurants, oci, viatges i hotels, cultura i formació, moda, bellesa, cinema, música i espectacles, actualment amb més de 100 propostes en catàleg.

El client pot preguntar directament al ‘chatbot’, mitjançant missatge escrit o de veu, quines ofertes existeixen per a un determinat àmbit o un lloc concret, i el robot contesta mostrant-li la selecció que s’ajusta a la seva petició i fins i tot li suggereix continuar la conversa cercant altres possibilitats similars que també li puguin interessar.

El ‘chatbot’ també es pot personalitzar, ja que ofereix un servei de notificacions perquè el client rebi al mòbil, amb periodicitat diària o setmanal, avisos de noves ofertes classificades per temes.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor