Iemen.- Rescaten amb vida 35 dels 64 passatgers del ferri naufragat davant del Iemen

  • Els equips de rescat han recuperat amb vida com a mínim 35 de les 64 persones que viatjaven a bord d'un ferri que s'ha enfonsat a l'oceà Índic quan navegava cap a l'illa de Socotra, després d'haver sortit des de la província de Hadramout al Iemen.

07.12.2016 - 16:38

ADEN, 7 (Reuters/EP)

Els equips de rescat han recuperat amb vida com a mínim 35 de les 64 persones que viatjaven a bord d’un ferri que s’ha enfonsat a l’oceà Índic quan navegava cap a l’illa de Socotra, després d’haver sortit des de la província de Hadramout al Iemen.

El ministre de Pesca iemenita, Fahad Kaffen, ha informat en el seu compte de Facebook de l’últim balanç, que xifra en una trentena el nombre de persones que seguirien desaparegudes.

El vaixell havia sorit de la capital de Hadramout, Mukalla, i es va enfonsar quan estava al nord-oest de Socotra. Les dues zones estan sota el control de les forces lleials al Govern d’Abdo Rabbu Mansur Hadi, que des de fa gairebé dos anys estan en una guerra amb els rebels houthis.

Kaffen ha demanat a la coalició militar que lidera l’Aràbia Saudita, que manté un desplegament naval a la zona, que col·labori en les tasques de recerca i rescat de víctimes del naufragi.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor