10.01.2017 - 14:30
BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)
La multinacional catalana d’hemoderivats Grífols ha iniciat el procés de refinançament de part del seu deute bancari per un import total de 6.300 milions de dòlars (5.960 milions d’euros).
Segons ha comunicat la farmacèutica aquest dimarts a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), el refinançament està assegurat per Nomura, Bank of America Merrill Lynch, Goldman Sachs i HSBC.
El deute comprèn un tram Term Loan A i un tram Term Loan B, incloent aquest últim el finançament de 1.700 milions de dòlars (uns 1.614 milions d’euros) amb Nomura per a la compra de la unitat de diagnòstic transfusional per tecnologia d’amplificació d’àcids nucleics (NAT) de la companyia estatunidenca Hologic, operació que la companyia ha anunciat el desembre del 2016.