Futbol/Mundial.- Messi: “Hem tocat fons i seguim vius”

  • El capità de la selecció de l'Argentina, Leo Messi, ha reconegut que l'albiceleste ha "tocat fons" després de la contundent derrota al Brasil (3-0), però ha afegit que segueixen "vius" en la fase de classificació cap al Mundial i que ara hauran d'"estar més units que mai" per aconseguir l'objectiu.

VilaWeb
11.11.2016 - 11:17

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

El capità de la selecció de l’Argentina, Leo Messi, ha reconegut que l’albiceleste ha “tocat fons” després de la contundent derrota al Brasil (3-0), però ha afegit que segueixen “vius” en la fase de classificació cap al Mundial i que ara hauran d'”estar més units que mai” per aconseguir l’objectiu.

“Hem tocat fons i seguim vius. Avui hem d’estar més units que mai. Tots volem el mateix: estar dins el Mundial. Hem de fer-nos forts nosaltres i ens en sortirem d’aquesta situació. Hem de pensar en positiu: si més no, la part positiva és que depenem de nosaltres, però no podem regalar més punts”, ha alertat el capità davant la premsa.

A més, el jugador del Barcelona ha avisat que necessiten millorar si no volen perdre el bitllet a Rússia 2018. “Quan ens colpegen ens costa aixecar-nos. Som més que conscients que cal canviar molt en el joc. Hem de pensar en Colòmbia i no repetir els partits que hem estat fent”, ha demanat.

Per la seva banda, Javier Mascherano ha llançat un missatge semblant al del seu company de selecció i club. “És una situació en la què ens hi hem entrat nosaltres i de la qual n’hem de sortir nosaltres. Tenim la sort que els altres resultats ens estan acompanyant però hem de guanyar els nostres partits. La situació és complexa, no podem seguir caient. Estem preocupats, però amb moltíssima força per posar-hi pit a la situació”, ha afirmat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor