Futbol/Lliga Campions.- Castro (Sevilla): “Ens estem jugant la possibilitat de fer història”

  • El president del Sevilla CF, José Castro, ha recordat abans de viatjar a Leicester que el seu club s'està "jugant la possibilitat de fer història" en la Lliga de Campions, un partit de tornada que afronten amb un equip que té l'"experiència i jerarquia suficient" i que està "acostumat a jugar aquestes eliminatòries".

VilaWeb
13.03.2017 - 13:12

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

El president del Sevilla CF, José Castro, ha recordat abans de viatjar a Leicester que el seu club s’està “jugant la possibilitat de fer història” en la Lliga de Campions, un partit de tornada que afronten amb un equip que té l'”experiència i jerarquia suficient” i que està “acostumat a jugar aquestes eliminatòries”.

“Ens hi estem jugant molt, una possibilitat de fer història, de ser un altre cop als quarts de final de la Champions. De nervis sempre n’hi ha en un partit com aquest, per la qual cosa hem de pensar que el nostre equip té prou experiència i jerarquia i està acostumat a jugar aquestes eliminatòries. Hem d’esperar el millor del nostre equip”, ha confiat Castro a l’aeroport.

El president no ha amagat que el Leicester City “no està fent una bona temporada”, però ha aclarit que “si ha estat campió de la lliga anglesa, amb només un o dos jugadors menys, és lògic que ha d’anar a més”. “Es troba en un moment millor”, ha dit, després que el campió de la Premier s’hagi allunyat del descens amb dues victòries seguides.

“Nosaltres hem de pensar en nosaltres i intentar passar l’eliminatòria. En aquest moment m’amoïna que els nostres estiguin bé i que siguem capaços de marcar un gol. Ningú no va dir que l’eliminatòria seria fàcil. Fins i tot amb aquest gol d’avantatge que tenim, l’eliminatòria està al cinquanta per cent i hem d’anar allà a fer un bon partit”, ha analitzat.

A més, el president ha reconegut que el Sevilla no es troba “en el moment òptim de fa unes jornades”, però ha subratllat que “el futbol canvia per partits i mentalment aquest és un partit que els jugadors estan esperant”. “És un partit molt important per a ells i per a l’entitat. El problema es resol passant l’eliminatòria”, ha afegit, recordant les metes de l’equip a principi de temporada.

“El president mai no ha dit que la Lliga sigui el nostre objectiu. Nosaltres hem de ser a la Champions, que és la nostra intenció i la nostra il·lusió. Hem estat lluitant amb els dos grans quant a punts, però el nostre objectiu és ser a Champions i a Europa”, ha reiterat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor