02.02.2017 - 16:49
MADRID, 2 (EUROPA PRESS)
El president de LaLiga, Javier Tebas, ha insistit aquest dijous que està “a favor” d’instal·lar el videoarbitratge en el futbol espanyol, al qual considera el “més tecnològic”, i s’ha mostrat satisfet de no haver pagat “el peatge” de comprar alguna cosa que estava “fora de mercat”.
“Ara s’ha decidit esperar al fet que tinguem la tecnologia del videoarbitratge en total i que s’obri evidentment a més de dues empreses la tecnologia de gol. Nosaltres som, a més, la lliga més tecnològica, ho veiem en les retransmissions”, ha comentat.
El dirigent va comentar que aquest dimecres va haver-hi una Comissió Delegada de LaLiga on estava el FC Barcelona, i com l’ordre del dia estava fet abans del que va succeir en el Benito Villamarín, no es va parlar de la tecnologia ‘VAR’.
D’altra banda, ha reiterat que només s’hagi destacat que Espanya no tingui la tecnologia de gol per “la quantia econòmica”, recordant també “els preus que tenen dues companyies fora de mercat, amb un màxim monopoli i que les havia designat FIFA de la manera ‘o compres aquí a aquests preus o no ho tens'”.
“No podem comprar allò que està fora de mercat i que suposa una espècie de peatge. Aquella època era quan FIFA no havia tret els escàndols de corrupció. Em sento content per la decisió que prenem i per no passar per aquest peatge, però sí que estic a favor d’ella i estem en la nova comissió de FIFA. Per a mi és més important el segon motiu que el primer”, ha sentenciat.