Futbol.- Sánchez Flores: “Arribem a un tram final de temporada motivador”

  • L'entrenador del RCD Espanyol, Quique Sánchez Flores, ha assenyalat aquest dijous que l'equip arriba "a un tram de temporada motivador", coincidint amb la visita de la UD Las Palmas aquest divendres a l'RCDE Stadium en la jornada 27 de LaLiga Santander, i ha recalcat que no renuncien als objectius més agosarats.

VilaWeb
09.03.2017 - 15:25

BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)

L’entrenador del RCD Espanyol, Quique Sánchez Flores, ha assenyalat aquest dijous que l’equip arriba “a un tram de temporada motivador”, coincidint amb la visita de la UD Las Palmas aquest divendres a l’RCDE Stadium en la jornada 27 de LaLiga Santander, i ha recalcat que no renuncien als objectius més agosarats.

“Passi el que passi, arribem a un tram final de temporada motivador. El nostre gran objectiu en el fons és portar més gent a l’estadi, encara que no ens ajuda jugar el divendres perquè la gent vingui a veure’ns”, ha assegurat en roda de premsa.

D’altra banda, el tècnic perico ha recordat la meta que tenen en ment aquest curs. “Nosaltres mai hem renunciat als objectius de principi de temporada. Si vosaltres parleu d’això (Europa) és símptoma que veieu la possibilitat i nosaltres sentim que la possibilitat està aquí”, ha recordat.

“Anímicament l’equip surt bé d’aquests tres partits en una setmana. Hem competit de tu a tu amb Celta i Vila-real i més enllà de l’anàlisi dels resultats, l’equip segueix sumant”, ha qualificat l’entrenador de l’Espanyol sobre les tres últimes jornades de l’equip.

Quant a la sobrecàrrega en el bessó dret de Víctor Sánchez, que li impedeix disputar partits, Sánchez Flores ha comentat que el capità blanc-i-blau està en la fase final de la seva recuperació. “Preguntem cada dia i la setmana que ve ja s’incorporarà al grup segons la previsió”, ha comentat.

Amb la visita de la UD Las Palmas a l’RCDE Stadium, ha afalagat el treball que es duu a terme en el club canari amb el planter. “Las Palmas i l’Espanyol són dos equips que porten temps treballant amb el planter. Ells porten tres anys solidificant una forma de jugar i entendre el joc i nosaltres igual encara que amb mesos”, ha subratllat.

Respecte al sistema de joc de l’equip, Sánchez Flores ha afirmat que intentaran ser un equip “equilibrat”. “Nosaltres seguirem treballant amb la idea de ser l’equip més equilibrat possible. A partir de donar l’alineació ja estem donant un missatge de com pensem jugar”, ha argumentat.

“Els rivals ens respecten, això és evident. Ens veuen com un equip sòlid, compacte, i que millora de la primera a la segona volta encara que en el segon tram del curs és més difícil de sorprendre. Ens coneixem tots millor”, ha declarat sobre aquest tema.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor