14.02.2017 - 16:12
BARCELONA, 14 (EUROPA PRESS)
El jugador del RCD Espanyol Gerard Moreno ha reconegut aquest dimarts que marcar en el proper partit contra el Reial Madrid al Santiago Bernabéu “seria doble alegria”, a més del fet que l’equip pogués puntuar, malgrat que ha afirmat que tindran davant un rival que compta amb els “millors jugadors del món” i que no té “ni titulars ni suplents”.
“Tant de bo marqui per donar punts a l’equip. Si no puc marcar, el que volem tots és que l’equip sume encara que és clar que si marqués al Bernabéu seria una doble alegria per tot el que suposa aquest escenari”, ha explicat davant els mitjans en roda de premsa.
Encara així, el davanter blanc-i-blau ha deixat clar que tindran un partit difícil per la magnitud del rival. “Per a tots els que som al camp és un partit molt complicat. Ens enfrontem a un rival que compta amb els millors jugadors i en un dels millors estadis del món. Per tant serà molt difícil per la magnitud del rival”, ha reiterat.
“La plantilla treballa per intentar aconseguir un bon resultat encara que sabem que tindrem davant el líder, que té una plantilla molt àmplia, i on no hi ha ni titulars ni suplents. Posin qui posin al camp, serà un partit molt complicat”, ha assegurat.
“De tota manera, el nostre objectiu és sortir el dissabte amb les millors armes. Si aconseguim fer un bon partit, estarem gaudint. No hem de tenir por i cal sortir amb confiança per fer-ho tan bé com sigui possible”, ha explicat en referència a com ha d’afrontar l’equip el duel d’aquest dissabte.
Un dels aspectes dels quals no ha volgut parlar ha estat sobre el calendari que espera a l’Espanyol, en el qual després d’anar al Bernabéu, rebrà l’Osasuna, per més tard visitar el Celta i el Vila-real. “Pensem en el dia a dia, en la jornada que tenim. Cal anar partit a partit, i aquesta serà la clau. Si volem seguir en una bona dinàmica i amb bones sensacions, només podem pensar en el dissabte”, ha conclòs.

