21.02.2017 - 17:22
MADRID, 21 (EUROPA PRESS)
El migcampista del Reial Betis Dani Ceballos podria perdre’s el derbi d’aquest dissabte davant el Sevilla al Benito Villamarín després de patir un cop al genoll esquerre durant l’entrenament d’aquest dimarts.
Segons ha informat el conjunt bètic al seu web, el jugador del planter ha hagut de deixar la sessió després d’un xoc amb Álex Alegría en un dels exercicis. “La primera exploració mèdica ha revelat que el jugador pateix un cop a la cara externa del genoll esquerre, per la qual cosa Ceballos es troba pendent d’evolució”, ha indicat el club verd-i-blanc.
“Serà demà, després de comprovar l’estat de la zona danyada transcorregudes unes hores, quan es conegui l’abast exacte de la lesió o per contra, si tot ha quedat en un ensurt”, ha afegit, deixant en dubte la presència de Ceballos, peça clau en els de Víctor Sánchez del Amo, per a la visita del Sevilla del diumenge.