Fórmula 1/GP Espanya.- Sainz: “Aquest any més d’experiència val bastant”

  • El pilot espanyol Carlos Sainz (Toro Rosso) ha reconegut que l'experiència guanyada en el Mundial 2016 "val bastant" de cara al present campionat, en el qual ja ha signat la seva millor arrencada, perquè opina que cada sessió d'entrenament i cada cursa "sumen" de cara a millorar i a poder signar un bon any que pot ser determinant de cara al seu futur dins de Red Bull o fora de l'escuderia austríaca.

VilaWeb
12.05.2017 - 13:25

BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)

El pilot espanyol Carlos Sainz (Toro Rosso) ha reconegut que l’experiència guanyada en el Mundial 2016 “val bastant” de cara al present campionat, en el qual ja ha signat la seva millor arrencada, perquè opina que cada sessió d’entrenament i cada cursa “sumen” de cara a millorar i a poder signar un bon any que pot ser determinant de cara al seu futur dins de Red Bull o fora de l’escuderia austríaca.

En una entrevista a Europa Press, Sainz ha celebrat la seva bona arrencada de campionat i ha assegurat que l’experiència passada té molt de pes en això. “Aquest any més d’experiència val bastant, perquè en la F1 cada entrenament i cada cursa sumen. L’experiència, sobretot en els primers anys en què ets com una esponja i no deixes d’absorbir i d’aprendre coses, en aquests anys ha estat bo”, ha apuntat.

I ara disputa un Gran Premi d’Espanya, en el Circuit de Barcelona-Catalunya, on l’any passat va signar un sisè lloc que és el seu millor resultat fins al moment, juntament amb la mateixa posició del Brasil i els Estats Units també el 2016. “Aquest és un Gran Premi que sempre m’ha anat bé en el passat i al qual sempre arribo motivat i amb moltes ganes. Hi arribo amb un any més d’experiència i una situació una mica diferent”, ha manifestat.

De moment està gaudint d’un 2017 que l’està confirmant com el millor pilot de Toro Rosso. “Valorant on estàvem tant a Sotxi com a la Xina o Bahrain ha estat un inici bo, amb 11 punts dels 13 que ha aconseguit l’equip. Per a mi és un inici magnífic i cal seguir així perquè l’any és llarg”, ha reconegut Sainz, que ha sumat aquests 11 punts pels 2 del seu company Daniil Kvyat.

De cara al futur, Sainz no amaga els seus desitjos de poder seguir a Red Bull encara que, a hores d’ara, encara és aviat per parlar d’això i més quan no tanca les portes a sortir-ne. “Estic content de com va anar la temporada passada, i pel que he pogut veure a Red Bull també n’estan molt contents. Ara mateix estic còmode on em trobo, és un any important per a mi i vull fer-ho molt bé i de cara al 2018 ja es veurà”, ha augurat.

“En la Fórmula 1 poden passar moltíssimes coses, cada any les prediccions i canvis d’equip poden determinar una cosa o una altra. Per a mi és impossible dir si és un any de trampolí o un any de fer un pas endavant o no, o no passa res i no hi ha buits i tot segueix igual. És millor centrar-se en el 2017”, ha reconegut el pilot espanyol.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor