Foment ofereix ajornar l’aprovació de la reforma dels estibadors si es desconvoca la vaga

  • Per afavorir el diàleg entre patronal i sindicats

VilaWeb
15.02.2017 - 16:36

Per afavorir el diàleg entre patronal i sindicats

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Foment ha ofert ajornar fins al Consell de
Ministres del pròxim divendres, 24 de febrer, l’aprovació de la reforma dels estibadors si es desconvoca la vaga convocada als ports per a la setmana vinent, i la patronal i els sindicats s’asseuen a negociar.

Amb aquest gest, el Departament que dirigeix Íñigo de la Serna, que tenia previst aprovar la modificació del sector aquest divendres 17, pretén afavorir el diàleg”.

En un comunicat, Foment va anunciar la seva disposició al fet que “el Reial Decret Llei de modificació del sector dels estibadors no se sotmeti a aprovació per part del Govern central aquest divendres i s’ajorni una setmana, fins a la reunió del 24 de febrer, si els sindicats i la patronal s’asseuen a negociar”.

El Ministeri considera, no obstant això, “imprescindible” que aquesta negociació es desenvolupi en un “clima de normalitat que afavoreixi el diàleg i la negociació” i, per a això, reclama que prèviament es desconvoqui la vaga prevista per als pròxims dies 20, 22 i 24 d’aquest mes, indica Foment en el seu comunicat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor