18.01.2017 - 13:45
BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS)
El 35è Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que es farà al recinte Fira Barcelona de Montjuïc, dedicarà una exposició a l’univers ‘Fanhunter’, de Cels Piñol, una obra ambientada a una Barcelona del futur on totes les expressions d’oci, cultura i subcultura han estat prohibides per un personatge dolent que s’ha autoproclamat papa i ha conquistat mig planeta.
Només un grup de lluitadors s’enfronten al dolent: fans, col·leccionistes i mitòmans de tota mena que utilitzen els seus coneixements ‘frikis’ per enfrontar-se a la tirania.
D’aquesta manera, l’exposició ‘Cels Piñol – Fanhunter: El futur està en joc’ mostrarà una completa retrospectiva a aquesta sèrie que ha anat més enllà del còmic amb jocs de taula, novel·les i marxandatge repassant tres dècades d’aquesta obra d’humor èpic i decadent, segons ha informat l’organització en un comunicat.