FGC i Correus instal·len la primera màquina de recollida de paquets CityPaq a Balaguer (Lleida)

  • Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) i Correus han instal·lat a l'estació de Balaguer (Lleida) un nou terminal d'entrega automàtica de paquets CityPaq, una màquina que permet als usuaris recollir els seus paquets a través d'un codi de recollida durant les hores d'obertura de l'estació.

VilaWeb
13.06.2017 - 11:52

LLEIDA, 13 (EUROPA PRESS)

Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) i Correus han instal·lat a l’estació de Balaguer (Lleida) un nou terminal d’entrega automàtica de paquets CityPaq, una màquina que permet als usuaris recollir els seus paquets a través d’un codi de recollida durant les hores d’obertura de l’estació.

L’aposta per aquest terminal, el primer que entra en servei en la línia Lleida-La Pobla, cerca oferir més facilitats, més privadesa i més disponibilitat a l’hora de recollir un paquet i respon la voluntat de FGC d’estendre el concepte smart a tota la seva gestió ferroviària, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Els clients de Correus que escullin les estacions de FGC com a punt d’entrega en realitzar la seva compra rebran un missatge amb un codi de recollida i la indicació que podran recollir el paquet en els propers tres dies.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor