31.01.2017 - 15:48
BARCELONA, 31 (EUROPA PRESS)
El president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Enric Ticó, ha presentat aquest dimarts la nova pàgina web ‘impuls.fgc.cat’, que pretén diversificar l’activitat dels diferents espais dels quals disposa la companyia i incrementar els ingressos derivats d’activitats comercials.
Segons ha informat FGC en un comunicat, aquest portal posa a disposició d’empreses diferents espais singulars de l’empresa pública per fer rodatges cinematogràfics, anuncis i videoclips, i facilita les eines per poder llogar els locals, per instal·lar màquines expenedores i punts de venda, entre altres activitats.
Alhora, el web ofereix informació de les condicions per fer accions comercials a FGC i mostra diferents accions que s’han portat a terme en les instal·lacions de l’empresa de transport públic.
Amb aquest projecte, FGC segueix amb la seva política de generació d’ingressos i contenció de la despesa i Ticó ha recordat que, com a empresa pública, la publicitat genera uns ingressos que cal impulsar.
El 2016, FGC va generar uns ingressos d’1,12 milions d’euros, un rècord històric, precedents de conceptes com l’arrendament de locals, la publicitat i les màquines de venda de productes, entre d’altres.