Fereixen l’ex-primer ministre del Paquistan Imran Khan en un tiroteig durant una protesta

  • Khan encapçalava una marxa de protesta cap a Islamabad per a reclamar eleccions anticipades

VilaWeb
03.11.2022 - 13:03
Actualització: 03.11.2022 - 13:22

L’ex-primer ministre del Paquistan Imran Khan ha sobreviscut a un intent d’assassinat a Gujranwala (Panjab), segons que ha explicat la seva formació política. En aquest sentit, un membre del partit ha confirmat que Khan ha resultat ferit a una cama, però ha assegurat que la seva vida no córrer perill.

https://twitter.com/PTIofficial/status/1588137362760007680?s=20&t=OoXdDRYynLKXAjs6XGFjCQ

L’agressor, que encara no ha estat identificat, ha estat detingut per membres de les forces de l’ordre paquistaneses. En imatges publicades a les xarxes socials es veu com l’autor dels trets és traslladat cap a un vehicle policíac mentre rep cops i crits dels seguidors de Khan.

El tiroteig s’ha produït quan l’ex-primer ministre encapçalava una marxa de protesta cap a la capital de Paquistan, Islamabad, per a reclamar eleccions anticipades. Khan va líder el país entre el 2018 i la primavera d’enguany, quan va perdre una moció de confiança al parlament.

VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb

Aquest estiu, la policia va informar que investigava l’ex-primer ministre d’acord amb la legislació antiterrorista. Khan va acusar els estaments policíacs i judicials de perseguir i torturar els seus seguidors més pròxims.

 

Recomanem

Fer-me'n subscriptor