Fèlix Larrosa serà el nou batlle de Lleida després de la renúncia de Ros

  • Els militants del PSC a la ciutat han escollit el primer secretari del partit i segon tinent batlle de la Paeria com a relleu d'Àngel Ros

VilaWeb
27.08.2018 - 21:03

El primer secretari del PSC a Lleida i segon tinent batlle de la Paeria, Fèlix Larrosa, ha estat escollit per la militància socialista com a relleu d’Àngel Ros al capdavant de l’ajuntament. Larrosa prendrà possessió del càrrec dimecres en un ple extraordinari. A més, serà el candidat del PSC en les properes eleccions municipals.

Més d’un 70 % dels 368 militants amb dret de vot han participat a les eleccions primàries per a escollir el successor d’Àngel Ros, ara ambaixador d’Espanya a Andorra. En l’impàs entre la renúncia al càrrec de Ros i la presa de possessió la batllia l’ha ocupada Montse Mínguez, l’altra candidata a les primàries.

Fèlix Larrosa, té 53 anys i en fa 7 que és regidor a l’ajuntament de Lleida. Es convertirà en el quart batlle de la ciutat després del franquisme, i en el tercer batlle socialista, després d’Antoni Siurana i Àngel Ros.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor