Exdirectius de Danone llancen un te infusionat sense sucres

  • Exdirectius de Danone que acaben de començar una ronda de finançament a través de la plataforma de crowdfunding, The Crowd Angel, han llançat Umaicha, una nova categoria de producte d'un te infusionat amb fulles del Japó sense sucre ni edulcorants, segons han informat en un comunicat.

15.02.2017 - 13:40

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

Exdirectius de Danone que acaben de començar una ronda de finançament a través de la plataforma de crowdfunding, The Crowd Angel, han llançat Umaicha, una nova categoria de producte d’un te infusionat amb fulles del Japó sense sucre ni edulcorants, segons han informat en un comunicat.

En concret, l’arribada d’aquest producte al mercat arriba després de l’augment del 13% del consum del te a Espanya el 2015, fet que ha creat un mercat de 167 milions d’euros.

L’objectiu d’Umaicha és aconseguir una facturació superior als 19 milions d’euros en cinc anys amb un Ebitda superior al 15%.

L’exdirector general d’Orangina Schweppes International i director de Sunny Delight Europa, Jean Jacques Fredj, lidera aquest projecte al costat d’altres socis del sector del gran consum com Santiago Mier, exdirector de màrqueting de Danone, i José Castro, exdirector financer de Danone i de Font Vella.

Umaicha és una beguda de te en ampolla 500 mil·lilitres per a consum personal i un disseny ‘premium’, en el qual com a matèria primera s’utilitzen fulles de te de diferents tipus importades del Japó i seleccionades pel seu sabor poc amarg i adaptat al paladar europeu.

“Es tracta d’innovar i crear a Europa una nova categoria de begudes naturals i saludables sense calories, inspirada d’un tipus de producte molt establert al Japó.

La particularitat d’Umaicha és ser una beguda que no és dolça, a més d’un consum ‘on the go’ fa que sigui perfecta per acompanyar els àpats, fins ara l’aigua mineral era l’única beguda no dolça”, ha assenyalat Fredj.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor