S’ha mort un home a So n’Espases després d’un any en coma arran d’una pallissa

  • Dos menors van ser detinguts el desembre passat com a presumptes autors de l’agressió a Palma

VilaWeb
Arxiu – Una ambulància de suport vital bàsic del SAMU 061 de les Illes, aparcada a l’Hospital de Son Espases.
06.01.2026 - 00:13
Actualització: 07.01.2026 - 08:05

Un home ha mort a l’Hospital de So n’Espases (Palma) després d’haver estat ingressat en coma fa més d’un any, a conseqüència de la pallissa que va rebre de dos menors el novembre de 2024 en un intent de robatori.

La família n’ha confirmat la mort a través del web amb què recollia donacions per a finançar l’atenció sanitària després que, finalment, l’home no s’hagi pogut recuperar de les lesions patides.

El 27 de desembre de 2024, la policia espanyola va detenir dos joves –menors d’edat–, com a presumptes autors d’un delicte de robatori violent i temptativa d’homicidi. La investigació els acusa d’haver colpejat la víctima per sostreure-li el mòbil.

Els fets van passar el 30 de novembre, cap a les 3.00, segons que explicà la policia en una nota de premsa. Una trucada al 091 va alertar que hi havia un home inconscient i ensangonat a la via pública, a la barriada de la Soledat. La víctima fou traslladada a l’hospital en estat molt greu.

Dies després de l’agressió, un familiar va presentar denúncia fent constar que l’home havia patit un robatori violent. A més, va aportar la darrera localització del telèfon, que, segons sembla, va ser sostret durant l’agressió i localitzat, hores més tard, a carrers veïns del barri de Son Gotleu.

El Grup d’Atracaments de la brigada de policia judicial va començar la investigació i va recollir el testimoni d’alguns testimonis presencials dels fets.

Els detinguts són dos menors, qui, segons la investigació, van colpejar per sorpresa la víctima i van continuar l’agressió quan ja era a terra i sense poder defensar-se, fins que va quedar inconscient. Per això, els agents els varen detenir com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i temptativa d’homicidi.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor