ERC tem que es retardarà de nou l’edat de jubilació: “No sé com podrem aturar-ho”

  • El diputat d'ERC en el Congrés Joan Tardà tem que l'edat de jubilació tornarà a retardar-se de nou, com ja va succeir amb la reforma de les pensions que el PSOE va aprovar el 2011 i que porta l'edat de retir fins als 67 anys a partir del 2027.

VilaWeb
16.02.2017 - 11:28

MADRID, 16 (EUROPA PRESS)

El diputat d’ERC en el Congrés Joan Tardà tem que l’edat de jubilació tornarà a retardar-se de nou, com ja va succeir amb la reforma de les pensions que el PSOE va aprovar el 2011 i que porta l’edat de retir fins als 67 anys a partir del 2027.

Així s’ha pronunciat en declaracions als mitjans en els passadissos de la Cambra baixa en ser preguntat per la recomanació plantejada pel governador del Banc d’Espanya, Luis María Linde, de retardar l’edat de jubilació a causa de la major esperança de vida dels espanyols per facilitar la sostenibilitat del sistema.

“No hauria de passar això, però tots els vents apunten no només al fet que això vagi a ocórrer, sinó que no sé com podrem aturar-ho”, ha lamentat Tardà.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Fer-me'n subscriptor