ERC lamenta que Colau actués “unilateralment” amb el contracte elèctric municipal

  • El portaveu d'ERC a l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Coronas, ha lamentat que el Govern municipal d'Ada Colau hagi actuat "unilateralment" en relació al contracte elèctric municipal, que ha estat anul·lat aquest dijous pel Tribunal Català de Contractes del Sector Públic.

VilaWeb
10.03.2017 - 14:57

BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)

El portaveu d’ERC a l’Ajuntament de Barcelona, Jordi Coronas, ha lamentat que el Govern municipal d’Ada Colau hagi actuat “unilateralment” en relació al contracte elèctric municipal, que ha estat anul·lat aquest dijous pel Tribunal Català de Contractes del Sector Públic.

En un comunicat aquest divendres, el regidor ha assegurat que Colau “només funciona a cop de titular”, ja que el Govern municipal ha anunciat una cosa que no és capaç de complir, i ha criticat que no es consultés la resta de grups municipals.

A més, ha suggerit que l’Executiu municipal s’aculli l’Associació Catalana de Municipis (ACM), la qual cosa garantiria un import inferior al que està pagant el consistori, segons ell, i s’ha preguntat si Colau no aposta per aquesta via per “qüestions d’ego”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor