Entra en servei el nus Sitges Centre de la C-32

  • El conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Josep Rull, i el conseller delegat d'Abertis, Francisco Reynés, han posat en marxa aquest divendres el nus de Sitges Centre de l'autopista C-32, en la sortida número 30.

22.07.2016 - 17:45

BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)

El conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Josep Rull, i el conseller delegat d’Abertis, Francisco Reynés, han posat en marxa aquest divendres el nus de Sitges Centre de l’autopista C-32, en la sortida número 30.

L’actuació, que ha comportat una inversió de 5,5 milions, evita el pas de vehicles pesants i camions per la trama urbana de Sitges i dóna més accessibilitat al polígon industrial Les Pruelles-Mas Alba, ha informat la Conselleria en un comunicat.

També s’ha construït un tercer carril a la calçada de l’autopista en sentit Barcelona al llarg d’un quilòmetre per millorar el servei i la seguretat fins a la sortida 31, que permet la connexió entre l’autopista i la carretera C-31.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor