Empresaris de la restauració i l’oci nocturn confien augmentar facturació en Carnestoltes

  • Els empresaris de la restauració i l'oci nocturn han informat aquest dilluns que confien a aprofitar el cap de setmana llarg de Carnestoltes, entre el 23 i 28 de febrer, per recuperar-se de la baixa facturació que han obtingut durant gener i febrer, per "fer calaix" amb el qual afrontar els propers mesos abans de Semana Santa.

20.02.2017 - 11:11

BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)

Els empresaris de la restauració i l’oci nocturn han informat aquest dilluns que confien a aprofitar el cap de setmana llarg de Carnestoltes, entre el 23 i 28 de febrer, per recuperar-se de la baixa facturació que han obtingut durant gener i febrer, per “fer calaix” amb el qual afrontar els propers mesos abans de Semana Santa.

Segons ha explicat la Federació Catalana d’Activitats de Restauració i Musicals (Fecasarm) en un comunicat, durant el Carnestoltes hi ha molts sopars de grups i més gent de festa que en un cap de setmana normal, i també hi haurà una ampliació horària, que suposarà un increment de la facturació entre un 20 i un 30% depenent de la zona, auguren.

Els bars, restaurants, bars musicals i sales de concerts, entre uns altres, podran allargar l’horari 30 minuts més del normal, i les discoteques i les sales de festa podran fer una ampliació de 45 minuts.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor