Emoció i llàgrimes al carrer de Verdi: la resta de carrers els porten guarniments perquè puguin fer una nova portalada

  • El gest col·lectiu s'ha gestat en una reunió extraordinària de comissions a la plaça de la Revolució

VilaWeb
17.08.2025 - 20:29
Actualització: 17.08.2025 - 20:31

Jornada plena d’emocions a la Festa Major de Gràcia. Aquesta matinada, un incendi ha cremat el guarnit de la portalada del carrer de Verdi. A la tarda, la resposta de la resta de carrers ha estat exemplar. Per una banda, han tapat part dels seus guarnits en senyal de solidaritat i, per l’altra, han portat guarniments dels seus carrers.

 

Tot plegat, ha derivat en un acte molt emotiu en el qual integrants de les diferents comissions s’han intercanviat abraçades i llàgrimes. El gest col·lectiu s’ha gestat en una reunió extraordinària de comissions a la plaça de la Revolució.

Enguany, el carrer de Verdi recreava una selva maia, amb el nom “Selva Verdi Maya”.

A hores d’ara la policia investiga encara la causa del foc, segons que ha explicat la Fundació Festa Major de Gràcia, que en un comunicat també ha demanat prudència davant alguns rumors que han començat a circular.

 

Recomanem

Fer-me'n subscriptor