Emirats.- Mor un bomber en l’incendi d’un avió a Dubai

  • Un bomber ha mort a causa de l'incendi que s'ha produït aquest dimecres en un avió després de fer un aterratge forçós a l'Aeroport internacional de Dubai, segons ha informat el director del Departament d'Aviació Civil dels Emirats Àrabs Units, Sheij Ahmed bin Saeed al Maktoum.

VilaWeb
03.08.2016 - 18:39

DUBAI, 3 (Reuters/EP)

Un bomber ha mort a causa de l’incendi que s’ha produït aquest dimecres en un avió després de fer un aterratge forçós a l’Aeroport internacional de Dubai, segons ha informat el director del Departament d’Aviació Civil dels Emirats Àrabs Units, Sheij Ahmed bin Saeed al Maktoum.

Sheij Ahmed ha indicat, a més, que 14 persones més han resultat ferides i han hagut de ser traslladades a hospitals de la zona, tot i que ha subratllat que es tracta de ferides lleus.

L’incident ha tingut lloc a les 12.45 (hora local) quan el vol EK521 d’Emirates Airlines, que connecta la població de Thiruvananthapuram amb Dubai, amb 282 passatgers i 18 tripulants a bord, s’ha vist obligat a fer un aterratge forçós.

En la seva pàgina de Facebook, l’aerolínia ha anunciat que obrirà una línia d’ajuda als viatgers i ha admès que no té informació sobre “què podria haver causat l’accident”. “La nostra prioritat continua sent els passatgers i els tripulants”, ha afegit.

Diverses persones han difós imatges en les xarxes socials des de l’Aeroport, en les quals es pot veure l’aeronau amb un núvol dens de fum a prop d’una de les pistes de l’aeròdrom i els serveis d’emergència que intenten sufocar les flames.

L’aparell, un Boeing B777 estava operatiu des del 2003 i s’havia sotmès a operacions de manteniment el 2015. El pilot de l’EK521 acumulava 7.000 hores de vol.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor