Els veïns de Sant Andreu de la Barca decideixen el futur de dos equipaments

  • L'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha dut a terme un procés participatiu en el qual gairebé 2.000 veïns han decidit el futur de dos equipaments municipals: la masia de Can Sunyer, que serà un equipament cultural, i la Casa Estrada, que es dedicarà a l'associacionisme.

16.06.2017 - 15:16

SANT ANDREU DE LA BARCA (BARCELONA), 16 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha dut a terme un procés participatiu en el qual gairebé 2.000 veïns han decidit el futur de dos equipaments municipals: la masia de Can Sunyer, que serà un equipament cultural, i la Casa Estrada, que es dedicarà a l’associacionisme.

Les votacions s’han fet a través d’una plataforma virtual i els participants podien triar entre sis tipus d’ús: cultural, juvenil, associacionisme, coworking, assistencial o uns altres, ha informat aquest divendres el consistori en un comunicat.

L’alcalde de Sant Andreu de la Barca, Enric Llorca, ha subratllat “l’alta participació dels veïns, una prova de la seva implicació en el futur de la ciutat”.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor