El pioner del ‘hentai’ Toshio Maeda participarà al saló del Manga de Barcelona 2016

  • L'il·lustrador japonès Toshio Maeda, pioner del gènere eròtic 'hentai' als anys 1980 i conegut per burlar la censura dibuixant "tentacles", participarà en la XXII edició del Saló del Manga de Barcelona, que tindrà lloc del 29 d'octubre a l'1 de novembre al recinte de Fira de Montjuïc, ha anunciat Ficomic aquest divendres en un comunicat.

VilaWeb
16.09.2016 - 13:41

BARCELONA, 16 (EUROPA PRESS)

L’il·lustrador japonès Toshio Maeda, pioner del gènere eròtic ‘hentai’ als anys 1980 i conegut per burlar la censura dibuixant “tentacles”, participarà en la XXII edició del Saló del Manga de Barcelona, que tindrà lloc del 29 d’octubre a l’1 de novembre al recinte de Fira de Montjuïc, ha anunciat Ficomic aquest divendres en un comunicat.

Maeda està considerat com l’artista més influent en la temàtica ‘hentai’, amb la seva obra mestra ‘Urotsukidoji’ (1986), descrita com “la base per a tot gènere eròtic-grotesc de l’animi japonès” i que ha tingut una gran influència entre la primera generació de seguidors espanyols, després de ser adaptada a l’animació.

Entre els seus títols es troben ‘Deamon Beast Invation’ (1989), també adaptat a l”anime’, i ‘La Blue Girl’, un treball inspirat en els ninjes i els clans del Japó antic, però incloent els mateixos tentacles de les seves tasques anteriors, amb els quals “va revolucionar” el gènere.

El 2001 un accident de moto va deixar Maeda amb seqüeles limitades en la seva mà, però va continuar treballant en la creació de personatges i l’escriptura de guions, utilitzant el seu ordinador.

A més de “terror eròtic”, Maeda també ha realitzat sets d’altres gèneres i ha dissenyat robots coneguts al Japó com ‘metxa’.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Fer-me'n subscriptor