El Museu d’Arqueologia de Catalunya rep més de 340.000 visitants el 2016

  • El Museu d'Arqueologia de Catalunya (MAC) ha rebut aquest 2016 un total de 341.099 visitants, cosa que representa un increment de públic del 4% respecte a l'any anterior.

VilaWeb
31.01.2017 - 18:29

BARCELONA, 31 (EUROPA PRESS)

El Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC) ha rebut aquest 2016 un total de 341.099 visitants, cosa que representa un increment de públic del 4% respecte a l’any anterior.

Segons ha informat la Conselleria de Cultura de la Generalitat en un comunicat, d’aquesta manera el MAC se situa entre els sis museus més visitats de Catalunya i el primer dedicat exclusivament a l’arqueologia.

El museu ha atribuït aquest augment a les millores de la programació estable d’exposicions i activitats, les millores en els equipaments i també l’increment de l’interès del públic per participar en les propostes de divulgació de l’arqueologia.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor