El temps violent deixa calamarsa i pluja intensa

  • L'AEMET ha activat l'avís groc per tempesta intensa en tres comarques valencianes

VilaWeb
31.05.2025 - 16:13
Actualització: 31.05.2025 - 20:38

El Servei Meteorològic de Catalunya ha emès diversos avisos per temps violent. El primer afectava la zona del Ripollès i les comarques adjacents i el segon es concentrava al Berguedà, el Lluçanès i el Solsonès. El risc era de 6 sobre 6 fins a les vuit del vespre. Podien caure pedres de més de 2 centímetres i s’esperaven ratxes de vent de més de 90 km/h i esclafits.

Les tempestes que s’han format al nord del Principat continuen actives i han regat amb intensitat també alguns punts de Catalunya Nord i Andorra. En alguns llocs, especialment al Ripollès i Osona, la calamarsa ha emblanquinat el terra. No s’ha informat d’estralls.

Avís groc en tres comarques valencianes

Al País Valencià, l’AEMET ha activat l’avís groc per tempestes intenses al Racó d’Ademús, la Plana d’Utiel i els Serrans. Hi pot haver ratxes de vent potents i en alguns casos calamarsa.

 

 

Recomanem

Fer-me'n subscriptor