El grup de suport a la vaga de fam proposa un enviament massiu de postals al TC

  • La missiva recorda als magistrats 'els danys irreparables' que causen als presos polítics en vaga de fam i les seves famílies

VilaWeb
14.12.2018 - 12:03
Actualització: 14.12.2018 - 16:38

El grup de suport a la vaga de fam de Jordi Sànchez, Jordi Trurull, Josep Rull i Quim Forn ha proposat que els ciutadans enviïn al Tribunal Constitucional espanyol una postal on recorda als magistrats ‘els danys irreparables’ que causen als presos polítics en vaga de fam i les seves famílies. ‘Quan hi ha en joc la privació de llibertat d’aquestes persones, és una decisió justa admetre tots els recursos i no resoldre’ls?’, els demana. Podeu descarregar ací la postal.

La postal és una mostra de solidaritat amb Jordi Sànchez, Jordi Turull, Josep Rull i Quim Forn. ‘Vostès saben positivament que no han comès ni instigat cap acte violent, i que les gravíssimes acusacions que els mantenen en presó preventiva han estat qüestionades per la justícia europea’, diu la missiva.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor