El Govern destina 217 milions d’euros a projectes plurianuals d’entitats socials

  • La Generalitat ha aprovat aquest dimarts destinar 217,4 milions d'euros a la convocatòria ordinària de subvencions per a projectes d'entitats sense ànim de lucre, que com a novetat inclourà projectes plurianuals per donar més estabilitat: 111,5 milions es lliuraran el 2017, 104,5 el 2018 i 1,3 el 2019.

VilaWeb
14.02.2017 - 18:28

BARCELONA, 14 (EUROPA PRESS)

La Generalitat ha aprovat aquest dimarts destinar 217,4 milions d’euros a la convocatòria ordinària de subvencions per a projectes d’entitats sense ànim de lucre, que com a novetat inclourà projectes plurianuals per donar més estabilitat: 111,5 milions es lliuraran el 2017, 104,5 el 2018 i 1,3 el 2019.

Serà la primera vegada que uneix en una única convocatòria l’ordinària per a projectes d’entitats i la convocatòria extraordinària per a entitats que atenen famílies en situació de vulnerabilitat, ha informat el Govern.

La Conselleria de Treball, Assumptes Socials i Famílies ha avançat tres mesos la convocatòria –que publicarà les bases en les pròximes setmanes–, per la qual cosa a més de millorar l’eficiència, amplia el temps per desenvolupar els projectes i les entitats tenen més marge per presentar la justificació.

L’any passat es van subvencionar 2.791 projectes al voltant del país a càrrec de 1.923 entitats, i en la reformulació d’aquest any s’ha afegit la promoció de projectes innovadors, l’auditoria per als projectes de més de 60.000 euros i l’homogeneïtzació de criteris de valoració, que per primera vegada incorporen la perspectiva de gènere.

Les línies de subvenció s’han reestructurat i passen de ser 51 a 62, en àmbits d’assumptes socials, inclusió social, famílies, joventut, infància, associacionisme, voluntariat, acció comunitària, atenció a la comunitat gitana, igualtat, migracions i ciutadania.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor