El Govern defensa la immersió lingüística i acusa C’s de “buscar problemes on no n’hi ha”

  • El conseller de Justícia de la Generalitat, Carles Mundó, ha defensat aquest dimecres la immersió lingüística i ha acusat C's de "buscar problemes on no n'hi ha" en proposar al PP que s'obligui a la Generalitat a complir les sentències judicials que insten a incrementar l'ús del castellà en les escoles.

VilaWeb
24.08.2016 - 14:53

BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)

El conseller de Justícia de la Generalitat, Carles Mundó, ha defensat aquest dimecres la immersió lingüística i ha acusat C’s de “buscar problemes on no n’hi ha” en proposar al PP que s’obligui a la Generalitat a complir les sentències judicials que insten a incrementar l’ús del castellà en les escoles.

En declaracions a l’assistir aquest dimecres al funeral del polític i filòleg Jordi Carbonell, Mundó (ERC) ha qualificat d’èxit el sistema educatiu català i ha advocat per protegir-lo i reforçar-ho.

La proposta de C’s forma part d’un paquet de mesures per pactar la investidura que tenen l’objectiu d’implantar en les escoles un model d’educació trilingüe –català, castellà i anglès–.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor