31.01.2017 - 17:52
BARCELONA, 31 (EUROPA PRESS)
El Govern ha aprovat aquest dimarts a Consell Executiu el Programa de Regadius de Catalunya amb l’objectiu de millorar el proveïment d’aigua a les explotacions agrícoles i per dissenyar l’estructura de l’Agència Catalana de Regadius, l’òrgan que serà responsable de definir les polítiques en aquesta matèria.
El programa, que té una durada de dos anys, també haurà d’analitzar les necessitats de regadiu a la comunitat i fer suggeriments sobre la priorització de les actuacions a fer en nous regadius i en la modernització dels existents.
També servirà per garantir la coordinació de totes les actuacions en regadius, proposar pautes de planificació i elaborar propostes per assessorar els regants en les noves tecnologies de reg i de gestió sostenible de l’aigua.