El festival VinyaSons reuneix 1.600 persones, un 31% més que l’any passat

  • Més de 1.600 espectadors han assistit a la quarta edició del festival VinyaSons, que s'ha estès de l'1 de juliol al 5 d'agost com a proposta d'enoturisme cultural a Catalunya, segons ha informat l'organització aquest dilluns en un comunicat.

VilaWeb
08.08.2016 - 12:28

BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)

Més de 1.600 espectadors han assistit a la quarta edició del festival VinyaSons, que s’ha estès de l’1 de juliol al 5 d’agost com a proposta d’enoturisme cultural a Catalunya, segons ha informat l’organització aquest dilluns en un comunicat.

En el festival han participat 13 cellers diferents, en què s’han programat set propostes musicals i cinc menús gastronòmics elaborats pel cuiner Ferran Sogorb.

El director artístic del festival, Marius McGuinness, ha fet una valoració positiva d’aquesta edició, en què s’han venut un 31% més d’entrades que l’any passat i es van esgotar en sis dels cellers, algunes de les més emblemàtiques de Catalunya.

McGuinness ha afirmat que per a la pròxima edició buscaran nous “formats artístics”, i continuaran oferint espectacles en petit format maridant vi i gastronomia.

La cita ha comptat amb actuacions de jazz, música portuguesa, brasilera, swing, són cubà i música lírica, i aquest any ha conclòs en el celler Oller del Mas amb l’actuació de la cantant Gemma Humet i el guitarrista Pau Figueres.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor