El Dia del Brasil se celebrarà el 10 de setembre al Poble Espanyol

  • El Dia del Brasil se celebrarà al Poble Espanyol de Barcelona el proper 10 de setembre amb noms de l'escena musical brasilera, oferta gastronòmica i una programació d'activitats i esdeveniments vinculats a la cultura brasilera.

VilaWeb
18.07.2017 - 17:37

BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS)

El Dia del Brasil se celebrarà al Poble Espanyol de Barcelona el proper 10 de setembre amb noms de l’escena musical brasilera, oferta gastronòmica i una programació d’activitats i esdeveniments vinculats a la cultura brasilera.

Segons ha informat l’organització en un comunicat, el festival –que se celebrarà per novena vegada– s’ha consolidat com “un dels esdeveniments més importants de la cultura brasilera”, i aquest any canvia d’ubicació, passant del Parc del Fòrum al Poble Espanyol.

Hi participaran artistes com Anastácia, Sapato Branco, Barcelona Barbados Samba, la Escuela de Samba Unidos de Barcelona i Ketubara, a més d’una zona infantil amb tallers, jocs, capoeira, conta contes i un espai adaptat per als nens més petits d’entre 0 i 3 anys, entre d’altres activitats.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor