El conseller d’Interior alerta que continua el “risc extrem” d’incendis

  • El conseller d'Interior de la Generalitat, Jordi Jané, ha alertat que aquest dimecres continua el "risc extrem d'incendi forestal", a causa de la forta onada de calor que assola a Catalunya.

VilaWeb
20.07.2016 - 16:47

BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)

El conseller d’Interior de la Generalitat, Jordi Jané, ha alertat que aquest dimecres continua el “risc extrem d’incendi forestal”, a causa de la forta onada de calor que assola a Catalunya.

Jané ha aprofitat la compareixença a la comissió d’Interior al Parlament per presentar la presentació del pla general de Catalunya 2016-2019 per avisar de la “situació excepcional a l’àmbit dels incendis”.

Ha recordat que aquest dimecres està previst un pic en l’onada de calor i que, tot i que pugui haver-hi certa sensació de tempestes, previsiblement seran tempestats acompanyades de llamps, fet que suposa “un risc addicional”.

87 INCENDIS SIMULTANIS

Jané ha comptabilitzat que aquest dimarts es van registrar a Catalunya un total de 87 incendis simultanis que afectaven zones de tot el territori: “Els operaris no recordaven una tarda així”, ha recalcat.

El conseller també ha recordat a la ciutadania que molts dels incendis són causats “per una irresponsabilitat”, per la qual cosa ha instat a extremar les precaucions per evitar-los.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor