El CAC condemna l’atac a la mesquita del Quebec i recorda la privacitat de les víctimes

  • El Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) ha condemnat aquest dilluns l'atac terrorista a una mesquita del Quebec i, després d'expressar el seu condol per les víctimes, ha recordat la privacitat de les persones mortes i ferides.

30.01.2017 - 13:52

BARCELONA, 30 (EUROPA PRESS)

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) ha condemnat aquest dilluns l’atac terrorista a una mesquita del Quebec i, després d’expressar el seu condol per les víctimes, ha recordat la privacitat de les persones mortes i ferides.

En un comunicat, ha recordat als mitjans de comunicació la necessitat de respectar la privacitat, evitar cobertures excessives i advertir els espectadors de la duresa de les imatges que s’emeten.

Ha recordat als mitjans que tenen les ‘Recomanacions sobre la cobertura informativa d’actes terroristes’ elaborades per l’organisme regulador i el Col·legi de Periodistes de Catalunya.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor