10.04.2026 - 18:10
|
Actualització: 10.04.2026 - 18:36
Els Dracs Catalans participaran en el Correllengua Agermanat i portaran la flama pels carrers de Perpinyà el diumenge 19 d’abril. El club s’ha compromès a cobrir el trajecte entre l’estadi Gilbert Brutus i l’Aimé Giral, en un relleu amb jugadors tant del primer equip com del planter que travessarà la ciutat i que acabarà amb el pas de la flama a la USAP, que continuarà el recorregut.
El Correllengua Agermanat començarà a Prada, a la tomba de Pompeu Fabra, amb l’encesa de la flama, que recorrerà més de 1.500 quilòmetres dels Països Catalans. A Perpinyà, el pas pels dos estadis de rugbi simbolitzarà la implicació d’entitats amb gran arrelament social en la defensa de la llengua.
La participació del club es combina amb la participació ciutadana i anima tothom a afegir-se als relleus, especialment en els trams encara no coberts del recorregut inicial a Catalunya Nord.
Com inscriure’s al Correllengua Agermanat? Tota la informació

