Diada.- Pedro Sánchez demana un nou acord per a Catalunya i advoca per la convivència i el respecte

  • El secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, ha demanat aquest dilluns un nou acord per donar solució al conflicte català i ha advocat per la convivència i el respecte.

VilaWeb
11.09.2017 - 10:22

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

El secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, ha demanat aquest dilluns un nou acord per donar solució al conflicte català i ha advocat per la convivència i el respecte.

“Per la via del diàleg, la convivència i el respecte; un nou acord per a Catalunya és possible”, ha publicat en el seu compte personal de Twitter aquest dilluns coincidint amb la celebració de la Diada en la comunitat autònoma.

La manifestació de la Diada de Catalunya, que se celebra cada any l’11 de setembre, mobilitzarà aquest dilluns a l’independentisme en una marxa que serà clau per demostrar el seu suport al referèndum d’autodeterminació de l’1 d’octubre malgrat la seva suspensió cautelar per part del Tribunal Constitucional (TC).

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor