Diada.- El BNG reivindica “el dret dels pobles a votar” en una jornada “històrica” per Catalunya

  • La portaveu nacional del BNG, Ana Pontón, ha reivindicat aquest dilluns des de Barcelona "el dret dels pobles a votar" en una jornada "històrica" per Catalunya.

11.09.2017 - 18:25

BARCELONA/SANTIAGO, 11 (EUROPA PRESS)

La portaveu nacional del BNG, Ana Pontón, ha reivindicat aquest dilluns des de Barcelona “el dret dels pobles a votar” en una jornada “històrica” per Catalunya.

Minuts abans de l’arrencada de la manifestació central de la Diada, Pontón ha citat l’expresident xilè Salvador Allende per proclamar que “la democràcia l’escriuen els pobles” i aplaudir que “el poble català vol escriure amb lletres de llibertat el seu futur”.

Després de posar l’accent que “no es pot negar el dret dels pobles a votar”, ha criticat la posició “immobilista” i fins i tot “retrògada” de l’Estat espanyol a l’intentar “boicotejar que la gent pugui decidir lliurement amb el seu vot”.

“No és admissible”, ha emfatitzat Pontón, per insistir que “el present i el futur han d’escriure’s amb ‘d’ de democràcia i amb ‘l’ de llibertat”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor