Cs demana al Govern revisar els protocols en tractaments hormonals a transexual

  • La diputada de Cs en el Parlament, Lorena Roldán, ha explicat que el seu grup han registrat una iniciativa en la qual s'insta el Govern a revisar i actualitzar els protocols en els tractaments hormonals a transexual als hospitals catalans.

10.06.2017 - 12:24

BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)

La diputada de Cs en el Parlament, Lorena Roldán, ha explicat que el seu grup han registrat una iniciativa en la qual s’insta el Govern a revisar i actualitzar els protocols en els tractaments hormonals a transexual als hospitals catalans.

Segons ha informat aquest dissabte en un comunicat, Roldán ha reclamat a la Generalitat treballar per evitar possibles casos de transfòbia, i ha demanat que expliciti quin és la documentació que han d’aportar obligatòriament aquests pacients.

També ha dirigit unes preguntes a la Mesa del Parlament perquè es doni a conèixer el protocol actual i quins haurien de ser els passos a seguir en el cas que un pacient no porti cap tipus de documentació que acrediti el tractament.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor