La consellera Geis assumirà les competències de Polítiques Digitals i Territori

  • El canvi de competències es publicarà aviat al DOGC · La vice-presidència quedarà vacant després de la destitució de Jordi Puigneró

VilaWeb
03.10.2022 - 10:18
Actualització: 03.10.2022 - 10:19

La consellera d’Investigació i Universitats, Gemma Geis, assumirà les competències de la conselleria de Polítiques Digitals i Territori després de la destitució del vice-president Jordi Puigneró.

Puigneró: “He arribat a la conclusió que ERC no ens vol al govern” 

Fonts del govern han explicat a Europa Press que Geis assumirà les competències d’aquesta conselleria a proposta de Junts. Aquest canvi de funcions es publicarà pròximament al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).

Tot i que Geis es quedi les competències de la cartera de Polítiques Digitals i Territori, la vice-presidència del govern continuarà vacant.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor